Sunday, August 24, 2008

DRII PENYELESAI MASALAH KULIT

TOPIK ~ KULIT BERJERAWAT

Soalan:
assalamualaikum..klu boleh saya nak minta respon dari Dr.Rozmey terutamanya jika beliau mempunyai masa terluang..
kawan saya mempunyai masalah kulit jerawat (kecil2 dan merah2) yang menyebabkan gatal2 pada keseluruhan muka..beliau ada masalah yg sama pada bhgn belakang badan..sebelum ini beliau ada mengamalkan ubat2 dari pelbagai klinik tapi nampaknya kurang berkesan..dan yg terkini, doktor memberinya ubat polaramine dan zaditen..oleh itu, jika beliau mengambil DRII, adakah dia masih boleh mengambil ubat yg diberikan oleh doktor atau cukup sekadar mengamalkan DRII?

terima kasih atas respon dari pihak doktor!

Jawapan Doc Rozmey:
polaramine dan zediten adalah anti -histamine utk hilangkan rasa gatal. ia tidak mampu merawat masaalah kulit berjerawat.


DRII boleh membantu ,.terutama drII generasi baru yg lebih power.
tidak perlu amalkan polaramine / zaditen

1 comments:

Unknown said...

assalamualaikum w.b.t

Dr,sy mengalami masalah kulit berjerawat,pernah sekali saya mencuba mengambil collogen jenama xx.setelah sebulan saya mengamalkan nya,didapati berat badan saya menaik.di sini saya ingin mengacukan soalan,adakah Jus Dr II mempunyai effect y sama? terima kasih